marți, 8 ianuarie 2013

Quiche de pui




O reţetă franţuzească, pe care am învăţat-o în Sudul Spaniei de la nişte englezi. Gustam pentru prima dată această reţetă, stând pe iarba verde printre portocali, auzind veşti de acasă despre nămeţi de 4 metri.


Trebuie să recunosc că nu mă dau în vânt după ouă şi preparate din ouă, dar sunt foarte bune în combinaţie cu brânza albastră.




Ingrediente (2 porţii):
Pentru aluat:
- 175 g făină
- 75 g unt
- sare
- apă

Pentru umplutură:
- 200 g pui fiert
- 2 morcovi fierţi
- 1 ardei
- 100 g brânză maturată
- 3 ouă
- 200 g smântână

Paşii:
1. Se amestecă făina cu sare şi unt. Se adaugă apă până se formează un aluat ferm care se poate întinde cu sucitorul. Se încălzeşte cuptorul la 180 grade C.
2. Se întinde aluatul în tavă şi se pun peste el morcovii tăiaţi, puiul bucăţi (fără os) şi ardeiul tăiat.
3. Se amestecă ouăle cu smântâna, brânza şi alte condimente.
4. Se presară brânză pe deasupra.
5. Se pune la cuptor cam 35, 40 de minute, până se face crustă şi se rumeneşte sau până când trece testul cuţitului (cuţitul introdus în centrul quiche-ului, iese curat)

Observaţii: 
În loc de smântână se poate pune si lapte şi o lingură de făină.


Poftă bună!
Laura  

2 comentarii:

  1. Azi am incercat aceasta reteta...cu mici modificari. Aluatul l-am facut din 250 g faina pt ca mi s-a parut cam putin si carnea de pui am prajit-o...rezultatul a fost ceva deosebit de bun. Spor in continuare. Adela

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-a placut, Adela! Si eu modific mereu retetele dupa dupa cum cred eu :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips