vineri, 12 aprilie 2013

Pilaf cu carne de pui





De multe ori am încercat să fac 'pilaf' şi a ieşit doar orez cu carne de pui şi eventual cu legume. Era bun, nu-i vorbă, însă nu avea gustul acela special de pilaf. De data aceasta a ieşit chiar pilaf :D


Mama şi bunica îl făceau cu carnea şi puţină zeamă din supa de pui. Eu am fiert carnea alături de legume şi apoi am pus orezul.





Mi-ar plăcea să scriu ceva mai interesant azi însă doar atât pot azi. Sau aş putea să vă povestesc despre Oracle 11g dar...  mai bine nu.
 

 
Ingrediente:
- 2 căni orez cu bobul rotund
- 1/2 cană orez brun
- 400 g pulpe de pui
- 2 cepe medii
- 2 morcovi
- 1 rădăcină mică de pătrunjel
- 2 tulpini de ţelină
- 3 căni apă
- sare, piper
- condiment pentru paella
- 1 lgţ boia

Paşii:
1. Se spală orezul şi se pune la înmuiat. Se spală şi se curăţă legumele.
2. Se spală carnea și se scurge bine.
3. Se călește carnea în puțină untură sau ulei (eu am folosit untură). Se scoate apoi pe o farfurie.
4. În aceeași untură se călește și ceapa 1 minut după care se pun legumele tăiate grosier. Se mai călesc 2 minute.
5. Se pune carnea înapoi în vas, se acoperă cu apă, se pun condimentele și se dă la foc mic pentru jumătate de oră.
6. După o jumătate de oră se pune orezul brun (acesta fierbe mai greu de aceea se pune înaintea celuilat).
7. După încă 15 minute se pune orezul cu bobul rotund și eventual se completează apa.
8. Când orezul e fiert, se condmentează și se pune pătrunjel tocat peste.

Verdict:
Tare gustos! Așa cum mi-l aminteam din copilărie.


Poftă bună!
Liana 

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips