joi, 23 mai 2013

Sparanghel alb la cuptor


E vremea sparanghelului și nu puteam rata ocazia de a găti măcar o dată sparanghel.


Ce vedeți aici e rețeta mea preferată cu sparanghel. Nu e tocmai o rețetă propriu-zisă, e un mod de a găti această legumă, defapt.



Cam așa arata salata mea cu sparanghel. Poza e făcută cu telefonul, deși parcă arată mai bine decât pozele mele făcute cu camera :( 



Vouă vă place sparanghelul? Şi dacă vă place, cum îl gătiţi?


Ingrediente:
- 300 g sparanghel alb
- sare de mare
- ulei de măsline

Paşii:
1. Se spală și se curăță sparanghelul.
2. Se taie capaetele acestuia și opțional, se curăță de coajă. Eu nu am curățat-o pentru că sparanghelul era foarte crud și sincer, mă și grăbeam.
3. Se așează sparanghelul într-o tavă , se pune uleiul peste și se presară sare.
4. Se dă la cuptor pentru 30 de minute.
5. Se servește ca garnitură, cu sos bechamel sau în salată.

Ştiaţi că...
Sparanghelul alb e specific Europei Occidentale. Acesta este mai puțin amar și mai puțin ațos decăt cel verde. Dar spre deosebire de cel verde, este recomandat să fie curățat de coajă înainte de a fi consumat. 


Poftă bună!
Liana

4 comentarii:

  1. Mie îmi place cel verde și îmi place în toate modurile posibile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie, şi mie. Eu numai alb găsesc în Cluj, dar e bun şi ăsta.

      Ștergere
  2. Interesant, doar verde am mancat pana acum. Unde ai gasit alb? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu numai alb am vazut în ultima vreme în supermarketurile din Cluj. Ce-mi place la cel alb e că e mai 'cărnos' şi mai gros decăt cel verde. Acesta l-a luat de la Auchan dar am vazut şi la Kaufland.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips