joi, 2 mai 2013

Supă rapidă de legume

Am vrut să fac puțină ordine în congelator zilele trecute și am dat, cu ocazia asta, de tot felul de pungulițe cu legume. Le-am adunat pe toate și am încropit o supă.




Supa e foarte simplu de făcut că nu știu cine mai are timp și chef acum, înainte de Paște, de gătit ceva elaborat. Și mai e și de post, pentru cei care postesc.



Ca să îi dau 'ceva gust' am călit o ceapă. Nu e cea mai sănătoasă supă însă tot e mai bună ca varianta asta.
 



Am pus apoi boiaua, legumele și apa. Mai la sfărșit, condimentele și bulionul. Tăițeii i-am fiert separat și i-am pus chiar înainte de a stinge focul.



Și cam asta e tot.

Ingrediente:
- 2 cepe medii
- 800 g mix de legume congelate
- tăiței de casă
- boia
- sare, pirer
- 1 lg mărar uscat
- 1 lg legume deshidratate, fără sare
- 1/2 cană bulion 
- 1 lg pastă de ardei

Paşii:
1. Se curăță și se spală ceapa, se taie solzișori. Se decongelează legumele și apoi se spală.
2. Se călește ceapa în puțin ulei. Se pun legumele și boiaua, se amestecă de câteva ori și apoi se pune apă în oală.
3. Se dă supa la foc mic/mediu, cu capac până când legumele sunt aproape fierte (30 de min).  În acest moment se pune bulionul, pasta de ardei și condimentele.
4. Între timp se fierb tăițeii separat, conform instrucțiunilor de pe ambalaj (eu am folosit tăiței de casă, de la mama).
5. După încă 15 min pe foc, supa este gata. Se pun tăițeii în supă și se stinge focul. Se poate servi cu smântână.

Verdict:
Destul de bună pentru o supă făcută pe fugă, din 'resturi'. Mărarul însă nu trebuie să lipsească!


Poftă bună!
Liana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips