miercuri, 26 iunie 2013

Ciorbă de cartofi cu leuștean

Pentru mine, aceasta este una din ciorbele pe care le fac neapărat, de câteva ori, în fiecare vară. În plus, este una din combinațiile mele preferate. Leuştean + catofi = LOVE

Din păcate nu am avut nici cartofi, nici morcovi noi. Dar ciorba a ieșit foarte bună oricum.


Fiind o mâncare de vară trebuie să fie și rapidă căci nu cred că are nimeni chef să fiarbă toată ziua o supă. 

Se călesc puțin legumele, se fierb și la sfârșit, se pune leușteanul. După cum spuneam - rapidă.



 Se poate servi cu smântână sau fără. Sau cu ardei iute, pentru cei aveturoși.




Ingrediente:
- 800 g cartofi
- 2 morcovi
- 2 tulpini de țelină
- 1 ceapă mică
- 1 leg leuștean
- 2 lg pastă de ardei
- 2 lg borș magic
- sare

Pașii:
1. Se curăță și se spală legumele. Se taie morcovii și tulpinile de țelină cubulețe mici iar cartofii cubulețe mai mari (:-/ câtă imaginație)
2. Se călesc toate legumele, în puțin ulei, aproximativ 5 minute.
3. Se pune apoi apa și cartofii.
4. Când legumele sunt aproape fierte, se pune pasta de ardei, leușteanul, borșul și sarea și se mai fierbe 15 minute.
5. Se sevrește cu smântână.

Verdict:
Prea acra, de la borş. E prima dată (din câte îmi aduc eu aminte) când folosesc borş dar va fi şi ultima. Mi-am dat seama că prefer să folosesc lămâie sau pastă de roșii pentru acrire. Sau nu stăpânesc eu folosirea borșului în bucătărie...


Poftă bună!
Liana

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips