vineri, 28 iunie 2013

Fursecuri cu miere şi coacăze roşii



























Simţiţi câteodată că ziua e perfectă de dimineaţă şi urmează să fie aşa? Pentru mine acestea sunt zilele când încep cu un milkshake (mă binedispune mereu), un cântec fain sau o porţie de... râs. Aşa a fost şi dimineaţa când am pregătit aceste grozăvii. Sincer... îmi place să mă răsfăţ :D şi nu doar pe mine (azi veţi face cunoştiinţă cu Oscar).
Ca să le fac cât mai pe gustul meu am folosit miere în loc de zahăr. Miere de anul trecut, pentru că încă nu am miere proprie de anul acesta.



































El e Oscar

Ingrediente:
- 200 g unt
- 200 g miere
- 150 g smântână
- 750 g făină
- 1 praf de copt
- 300 g coacăze roşii

Paşi:
1. Untul se lasă la temperatura camerei cam 1 oră, până se înmoaie.
2. Se amestecă untul cu mierea. Se adaugă smântâna.
3. Făina se amestecă cu praful de copt, după care se adaugă amestecului anterior.
4. În acest aluat se pun coacăzele roşii şi se amestecă uşor pentru a nu strivi toate coacăzele.
5. Se pun în cuptorul preîncălzit, la foc mediu, până se rumenesc şi vă fac cu ochiul.
6. Se servesc simplu sau cu ceai, cafea.

Verdict: Cam moi, dar bune. Şi Oscar e încântat de fursecurile astea :D

Poftă bună!
Laura

14 comentarii:

  1. Sunt foarte tentante! cred ca poti sa le prepari cu orice tip de fructe de padure ai la indemana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur! Defapt eu gasisem o reteta simpla de biscuiti si aveam strugurei si miere, asa ca am adaptat-o (imbunatatit-o as spune eu) :D

      Ștergere
  2. Nu stati nici o clipa!
    Mesteriti, mesteriti.
    Numai bunatati!
    Bietul Oscar!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai, ce frumosi ti-au iesit ! Si tareeee gustosi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. De la mic la mare,toti sunt incantati de aceste fursecuri!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Absolut delicioase! Multumesc mult pentru avertizare! A fost ceva la care nu ma asteptam!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Cristina! Nici eu nu ma asteptam si am ramas complet stupefiata. Te pup!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips