joi, 13 iunie 2013

Supă de fasole verde - varianta light

Azi am decis să fac o supă de păstăi. E varianta fără carne, fără prăjeli și fără îngroșală.


M-am inspirat din varianta clasică, ardelenească - de aici și de aici. Dar a ieșit cu totul altceva. Foarte bun, de altfel, acel altceva.


Condimentarea supei
Asta a cerut Ionut asta a trebuit să fac.





Ingrediente:
- 450 g fasole păstăi (congelată)
- 1 ceapă medie
- 2 morcovi
- 1 buc țelină
- 1 rădăcinâ pătrunjel
- 2-3 căței de usturoi
- câteva fire de cimbru
- sare, piper
- bulion, pastă de ardei

Paşii:
1. Se spală și se taie legumel. 
2. Se călesc toate legumele în untură și puțină apă.
3. Se pune fasolea, apa și cimbrul.
4. Se fierb la foc mic jumătate de oră (eventual 45 de minute).
5. Se pune usturoiul, bulionul, pasta de ardei și condimentele. Se mai fierbe 5 min supa.


Poftă bună!
Liana

6 comentarii:

  1. Imi place la nebunie supa de fasole verde. As manca zilnic si tot nu m-as satura. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu doar anul ăsta am început să o fac cu usturoi şi e super bună aşa.

      Ștergere
  2. E preferata ginerelui meu, om al locului (zona Alba), motiv pentru care fata mea a invatat sa o gateasca.
    Sint sigura ca ii va prinde bine o reteta neaosa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă voi simţi onorată dacă îi sugeraţi reţeta mea :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips