luni, 1 iulie 2013

Gomboţi cu căpşuni

 
Am făcut de multe ori gomboţi cu prune, dar când am văzut gomboţii cu căpşuni de pe site-ul Dacianei, am considerat că ceva mai bun nu există. Am folosit acelaşi tip ce aluat care l-am folosit şi la gomboţii cu prune. Sunt aromaţi, sunt zemoşi şi arată criminal. Aşa că vă poftesc şi pe voi să-i preparaţi.






























Ingrediente:
- 1 kg de cartofi 
- 3 ouă
- 500 g făină
- 250 g pesmet
- 2 linguri de ulei
- sare
-zahăr pudră pentru servit
- 500 g căpşuni
 
Paşi: 
1. Se face un aluat, din ingredientele de mai sus, ca în reţeta de gomboţi cu prune.
2. Se pune apă la fiert într-o oală mare.
3. Se întinde cu sucitorul o parte din aluat. Se taie în pătrăţele aluatul, se pune o căpşună în mijloc şi se închide, astfel încât să formeze o minge.
4. Când apa fierbe, se pun la fiert mingile de aluat şi se ţin acolo până acestea se ridică la suprafaţă. Mai lăsaţi-le câteva minute până când sunt fierte bine, dar scoateţi-le înainte de a se sparge. Există şi riscul acesta dacă le lăsaţi prea mult la fiert. 
5. Gomboţii fierţi se rostogolesc prin pesmet. 
6. Se servesc ca atare sau cu zahăr pudră pe deasupra.
 
Verdict:
Este mai mult o mâncare decât un desert, deoarece nu am pus zahăr în compoziţie. 
Vă spun un secret: sunt mai gustoşi decât gomboţii cu prune sau poate doar mai plăcuţi ochiului. 
 
Poftă bună!
Laura 

6 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips