marți, 9 iulie 2013

Supă de porc cu fasole păstăi


O supă destul de ușoară deși e făcută cu carne. Și asta pentru că am pus puțină carne și multe legume.


Am pus multe legume proaspete, de sezon. După ce toată iarna am făcut supe cu legume congelate sau cu legume aduse in 'țările calde', fără gust și fără prea multe vitamine, această supă a fost o schimbare plăcută pentru papilele gustative. Deși, nu mă înțelegeți greșit, eu și iarna sunt pe val! :))




Ingrediente:
- 250 g carne porc
- 200 g fasole păstai
- 1/2 gulie + frunzele
- 2 morcovi
- 3 tulpini țelină
- sos roșii, sos ardei
- sare, piper
- mărar

Pașii:
1. Se curăță și se spală legumele. Se taie după preferințe. Se spală carnea de porc și se taie cubulețe.
2. Se călește carnea de porc vreo 5 min, amestecând din când în când.
3. Se pun apoi legumele, se mai călesc, împreună cu carnea, vreo 2 minute.
4. Se pune apa, sarea, piperul. Se dă la fiert o jumătate de oră.
5. Se taie frunzelel de gulie și se pun în supă.
6. Înainte cu 5 minute de a lua supa de pe foc se pune pasta de roșii și cea de ardei.
7. Se stinge focul și se pune mărarul tăiat mărunt.

Verdict:
Reacția lui Ionuț: 'Pfoai! Ce bună ți-a ieșit supa asta!'
Eu am servit-o și cu smântână și fără. Dar nu e o supă grea deloc, carnea e mai mult pentru gust și nu pentru consistență.


Poftă bună!
Liana

4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips