joi, 24 octombrie 2013

Salată de conopidă


























Salata de conopidă cu maioneză este una dintre preferatele mele. Aş savura-o oricând, chiar şi atunci când nu mi-e foame. Se face foarte simplu, este gustoasă şi sănătoasă, conopida aducând diverse beneficii, cum sunt prevenirea diverselor tipuri de cancer, scăderea colesterolului, beneficii cardiovasculare etc., fiind foarte bogată în vitamina C, dar şi o sursă de vitaminele B. Şi dacă tot v-am scris atât de sănătate să începem cu ingredientul de bază: maioneza :D Aceasta se face în casă (măcar atât) după reţeta de aici, care v-am prezentat-o mai demult. Eu nu cumpăr niciodată maioneză, de altfel nici nu-mi place gustul amestecului de E-uri, pe ambalajul căruia stă scris "maioneză". Între timp se fierbe conopida, apoi se mărunţeşte şi se amestecă cu  maioneza, se adaugă usturoi zdrobit, sare şi piper. 
Salata de conopidă merge cel mai bine în combinaţie cu roşii proaspete.

De ce aveţi nevoie pentru o salată bună





























Ingrediente:
- 1 căpăţână de conopidă mai mică
- maioneză
- câţiva căţei de usturoi (după gust)
- sare
- piper
- roşii pentru servit


Paşii:
1. Se spală conopida şi se rupe în bucheţele mai mici. Se pune la fiert cu puţină sare.
2. Între timp se face maioneza după reţeta aceasta.
3. După ce s-a fiert conopida, s-a scurs şi s-a răcit, se mărunţeşte fie cu o furculiţă, cum am făcut eu (îmi place mai mult aşa că e mai rustic) fie cu blenderul (mai rapid). Se amestecă cu maioneza, cu usturoiul mărunţit. Se potriveşte de sare şi piper.
4. Se serveşte cu roşii proaspete.

Verdict: 
Este una din preferatele mele. Nu prea ai cum să dai greş cu ea. Se poate pune mai mult sau mai puţin usturoi sau mai multă sau mai puţină maioneză, astfel încât să placă tuturor. 

Poftă bună!
Laura

9 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips