luni, 25 noiembrie 2013

Paste cu varză - Káposztás laska


























Káposztás laska este altă mâncare delicioasă pregătită de ungurul meu. E o mâncare de post, ieftină, dar foarte gustoasă, care se face repede, pentru că are puţini paşi şi puţine ingrediente. Face parte, evident, din fascinanta bucătărie ungurească. Sper că v-am făcut curioşi :)


























Chiar dacă nu e dulce, înscriu reţeta de paste cu varză la parada iniţiată de Mihaela, "Dulce Românie".



























Ingrediente:
- 1 kg varză
- 200 g paste
- 1 ceapă 
- ulei pentru călit
- sare
- piper

Paşi:
1. Se taie varza, se pune peste ea 1 linguriţă de sare şi se lasă 5 minute.
2. Ceapa se taie mărunt şi se căleşte în ulei, într-o tigaie mai mare.
3. Între timp se pun tăiţeii la fiert, după instrucţiunile de pe pachet.
4. Se adaugă varza şi se căleşte, amestecând în ea, până îşi schimbă culoarea. Când e aproape gata se condimentează cu piper.
5. Apoi se adaugă tăiţeii, scurşi de apă, peste varză, se amestecă bine şi mâncarea e gata.

Verdict:
O mâncare de post gustoasă, rapidă şi ieftină.

Poftă bună!
Laura

8 comentarii:

  1. Mai , eu ador pastele astea cu varza , dar ai mei nici nu pun gura pe asa ceva , asa ca , le fac destul de rar !! Sa-mi fie rusine , nu? :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa nu placa astfel de bunatati? Nu prea inteleg :P

      Ștergere
    2. Este o mancare din zona Ardealului.Nu place tuturor.
      EU chiar astazi FAC aceasta reteta.

      Ștergere
  2. E una din mancarurile mele preferate! Imi aduce aminte de vacatele la tara :).

    RăspundețiȘtergere
  3. 1kg. De varza? Nu e cam mult? Taiata e un lighean intreg!!

    RăspundețiȘtergere
  4. La noi in familie bunica mea facea varza calita fara ceapa ,e si mai lejera mancarea

    RăspundețiȘtergere
  5. O s-o fac și eu și cred ca e bună 😉

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips