joi, 7 noiembrie 2013

Supa de toamnă cu cartofi dulci şi dovleac


În ziua în care am gătit pilaful de dovleac am făcut şi această supă. Normal că nu vroiam să las jumătate de dovleac în frigider să se strice aşa că m-am găndit să-l 'integrez' într-o supă.

Am scos eu ce legume am mai găsit prin frigider, le-am călit, le-am condimentat şi am pus apă. Şi uite aşa a ieşit o supă perfectă de toamnă.


Chiar şi Ionuţ a fost impresionat de această supă. Dar nu ştia că are dovleac în ea căci lui nu-i place :p Ionuţ dragă, dacă citeşti aceste rânduri, să ştii că îmi pare (puţin) rău că te-am hrănit cu dovleac împotriva voinţei tale.






Ingrediente:
- 1/2 dovleac de plăcintă
- 1/2 ceapă
- 1/2 păstârnac
- 1/2 țelină
- 2 tulpini ţelină
- 4 cartofi albi mici
- 1 cartof dulce
- 2 roșii
- sare
- 1 lgţ boia afumată
- 1 lgţ turmenic

Paşii:
1. Se spală şi se curăţă legumele. Se taie cubuleţe.
2. Se căleşte puţin ceapa după care se pune țelina tulpini și rădăcina de țelină şi se mai călesc 2-3 min.
3. Se pun roșiile tăiate mărunt și o parte din apă. Se lasă sub capac vreo 10 min.
4. Se pun restul legumelor şi apă cât să umple oala. Se pun condimentele. Se pune capacul şi se fierbe la foc mic aproximativ 1h.

Verdict:
Foarte bună! Ca o supă de cartofi dar mai dulce parcă. 


Poftă bună!
Liana

6 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips