miercuri, 5 martie 2014

Tort rapid Pădurea Neagră


Deşi nu sunt fan al prăjiturilor cu ciocolată, acesta e tortul meu preferat. Cel puţin momentan.


Sâmbătă, am vrut să fac o prăjitură rapidă şi totuşi cremoasă. Am cumpărat un blat de tort cu cacao (mai rapid de atâta nu se poate), am desfăcut un compot de cireşe şi am bătut nişte frişcă.Asamblarea o vedeţi mai jos: insiropăm blatul cu puţin suc din compot, amestecat cu o lingură de ţuică, punem cireşele, punem frişca şi trecem apoi la următorul strat.



Eu m-am găndit că un blat întreg e prea mult pentru 2 persoane şi am făcut doar jumătate. M-am înşelat amarnic: tortul meu a fost gata în câteva ore! Gata de mâncat, evident!


Ingrediente:
- 1/2 blat cu cacao

Pentru unplutură:
- 250 ml frişcă lichidă 
- 1 plic zahăr vanilat
-  2 lg zahăr pudră
- 200 g cireşe congelate
- 100 g cireşe din compot
- zahăr
- 1 lg ţuică 

Pentru ornat:
- 150 ml frişcă
- ciocolată rasă
- cireşe

Paşii:
1. Se prepară sucul pentru însiropat: se amestecă o lg de ţuică cu 100 ml suc din comput. Se bate frişca cu puţin zahăr şi un plic de zahăr vanilat.
2. Se însiropează primul blat.
3. Se pun cireşele peste.
4. Se pune apoi frişca.
5. Se pune următoare foaie de blat şi se reiau paşii 2-4.
6. La sfărşit se ornează cu frişca rămasă, cireşe şi ciocolată, după imaginaţia fiecăruia.

Am găsit chiar şi un tutorial pentru cei care nu ştiu cum se face prăjitura Pădurea Neagră.

Verdict:
Bună, bună de tot  şi urâtă - sper că mă veţi scuza pentru că nu ştiu orna prăjituri :D


Poftă bună!
Liana

4 comentarii:

  1. Ce frumos ai taiat blatul! Și nouă ne place tortul cu vișine, frișcă și ciocolată! Și tot așa de repede dispare și la noi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Data viitoare incerc sa fac eu blatul... Si il fac mai mare.

      Ștergere
  2. imi place ideea asamblarii foarte mult!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips