miercuri, 23 aprilie 2014

Salată de ton

De mult timp nu am mai pregătit o salată deși mănânc aproape zilnic salate. Nu toate sunt demne de blog însă, mai ales că sunt cam tot aceleași.


Dar această salată de mult timp mi-am propus să o fac. Eu am ales să o fac puțin diferită însă de clasica salată de ton și am improvizat iar. Am fost mulțumită însă de rezultat.



Ingrediente:
- 1 conservă ton în ulei (din păcate eu am avut doar ton în apă)
- 1 conservă porumb
- căteva tulpini de țelină
- 3-4 ridichi

Pașii:
1. Se spală și se taie ridichile și tulpinile de țelină. Se pun într-un vas încăpător
2. Se pune conținutul conservelor peste legumele tăiate.
3. Se sărează/piperează și se amestecă bine (eu nu le prefer nesărate).
4. Se servește pe pat de salată, cu ulei de măsline și suc de lămâie sau cu sos de avocado.

Verdict:
Un prânz ușor și gustos. 


Poftă bună!
Liana

2 comentarii:

  1. hmmm...interesanta reteta, tinand cont ca tonul este pestele meu preferat, ca gust

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Poate o încerci și ne spui cum a ieșit.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips