luni, 5 mai 2014

Garnitură asiatică de broccoli și morcovi

Nu prea știu ce să spun în legătură cu acestă garnitură. Defapt nu prea am inspirație azi...



Oricum, dacă doriți o garnitură sănătoasă sau doar o garnitură mai altfel, aveți mai jos rețeta.


Ingrediente:
- 1 căpățână de broccoli
- 200 g morcovi mici
- 1 lgț sos soia
- 2 lgț apă
- 1 lgț sirop de agave (sau miere)
- 1 lgț ulei de dovleac
- 1 cățel de usturoi

Pașii:
1. Se spală și se rupe în buchețele broccoli. Se spală/curăță morcovii.
2. Se fierb legumele după gustul fiecăruia. Eu le prefer mai moi.
3. Între timp se prepară sosul, amestecând toate ingredientele. Se pune sosul pe foc pentru 2 minute, până dă un clocot.
4. Se amestecă legumele și sosul.

Verdict:
O garnitură destul de sănătoasă. Din păcate eu am făcut/o cam dulce căci am scăpat mai mult de o lgț de sirop de agave. Oricum, cred că jumătate de linguriță ajungea.

Sursa: aici.


Poftă bună!

Liana

2 comentarii:

  1. Delicioasa si sanatoasa garnitura. Sa stii ca eu de multe ori am probleme cu garniturile si imi place mereu sa descopar variante noi ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să îți placă această garnitură dacă o încerci :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips