luni, 14 iulie 2014

Pulpe de pui la Dry Cooker



De vreo câteva săptămâni am înlocuit mezelurile cu aceatsă carne.  A început ca un experiment dar ne-am dat seama că ne place foarte mult. Pentru mine e o mare realizare căci mie nu-mi place deloc carnea de pui. 


Din păcate mie îmi place să o prăjiesc puțin mai tare deci nu aș zice că e extraordinar de sănătoasă dar măcar e prăjită în foarte puțin ulei (1 linguriță).


Ingrediente:
- câteva pulpe de pui
- sare, piper
- 1 lgț ulei de măsline
- 3 cepe mici
- 3 căței de usturoi

Pașii:
1. Se spală  și se curăță pulpele. Eu le-am lăsat pielea pe ele însă o puteți da jos dacă nu vă place.
2. Se usucă foarte bine carnea, cu prosoape de hârtie.
3. Se pune uleiul în tigaie. Se codimentează carnea și se pune peste.
4. Ceapa și usturoiul curățate și spălate se pun, întregi, pe lângă carne.
5. Se lasă carnea la foc mediu, sub capac până se prăjește pe o parte apoi se întoarce. Eu o întorc de vreo 2-3 ori defapt dar încercați să nu ridicaăti prea des capacul căci asta e ideea la dry cooker, să se gătască mâncarea în aburi.


Verdict:
Iese foarte gustoasă și e bună și rece. 


Poftă bună!
Liana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips