miercuri, 24 septembrie 2014

Maioneză cu lapte



Când am văzut această rețetă nu mi-a venit să cred că maioneza poate fi făcută așa ușor. Și mi-am zis că e musai să încerc. Plus că este și mai light și poate fi făcută chiar de post dacă folosim lapte vegetal (soia, migdale, orez etc).


 


Ingrediente:
- 100 ml ulei
- 50 ml lapte
- 1 lg suc de lămâie
- 1 lgț muștar


Pașii:
1. Se pun laptele și uleiul într-un vas înalt. Se introduce mixerul în vas până la fund și se mixează astfel 1 minut.
2. Se pun sucul de lămâie și muștarul și se continuă mixarea, de data aceasta ridicând și coborând mixerul în vas, până maioneza se îngroașă bine.

Verdict:
Se prepară foarte rapid și gustul e aproape identic cu cel al maionezei cu ou. Dar îmi propun să mai perfecționez eu rețeta asta până nu se mai simte diferența ;)

Sursa: Bucătăresele vesele.


Poftă bună!
Liana

4 comentarii:

  1. Ce faina reteta! De la titlu mi-ai starnit curiozitatea. Am s-o incerc si eu cu urmatoarea salata de vinete. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte simplu de făcut față de rețeta clasică. Nu are chiar același gust dar merge. Te pup și mă bucur să ne auzim din nou online:)

      Ștergere
  2. Interesanta reteta! Si eu am sa incerc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ne spui ce părere ai după ce o faci. Suntem curioase :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips