marți, 30 septembrie 2014

Salată de mei cu legume la grătar

Dacă mai încingeți grătarul toamna asta, aruncați și câteva legume pe el și preparați această salată/garnitură căci nu o să vă pară rău.

Din păcate eu am doar o tigaie-grătar și deocamdată cu asta mă joc până ne e gata terasa/grădina. Dar și cănd vor fi gata.... cred că o să punem pe grătar tot ce prindem, cel puțin așa visăm acum și eu și Ionuț :))



Ingrediente:
- 2 căni de mei fiert
- căteva frunze de pătrunjel
- 2 dovlecei
- 1 ardei roșu
- 2-3 cepe mici
- ulei de măsline
- suc de lămăie
- sare, piper

Pașii:
1. Se fierbe meiul și se amestecă cu pătrunjelul. Din păcate eu nu m-am uitat la ceas ci l-am tot verificat din când în când să văd dacă e gata deci nu vă pot da detalii legate de fierberea meiului. Data viitoare!
2. Între timp, se spală și se curăță legumele. Se taie felii.
3. Se prăjesc legume pe grătar și se taie în bucăți mai mici după ce se scot de pe grătar.
4. Se amestecă legumele cu meiul, uleiul și sucul de lămâie. Se sărează și piperează după gust.

Verdict:
Nesperat de bună! Nu mă așteptam ca și meiul să aibă așa gust bun (evident, legumele știam că o să fie foarte bune).


Poftă bună!
Liana

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips