miercuri, 25 iunie 2014

Biscuiţi cu bere, caşcaval şi chimen


A făcut şi Liana nişte biscuiţi cu bere, mult mai sănătoşi decât reţeta pe care am încercat-o eu. Reţeta aceasta am găsit-o la Laura Laurenţiu şi tare mi-a plăcut. Prima dată am adăugat şi eu fel de fel de seminţe, însă de data aceasta am rămas la gustul foarte simplu de biscuiţi săraţi cu chimen amestecat cu caşcaval.
Pot fi serviţi foarte bine alături de o bere rece.






























Ingrediente:
- 300 g făină
- 50 g unt
- 200 g caşcaval maturat, ras
- 180 ml bere 
- sare
- chimen
- 1 ou pentru uns pe deasupra biscuiţilor

Paşii:
1.  Se încorporează untul în făină. Se sărează şi se adaugă chimen.
2. Se adaugă caşcavalul şi se amestecă.
3. Se adaugă treptat şi berea şi se frământă bine. Trebuie să rezulte un aluat care nu se lipeşte de degete. Dacă e nevoie, se mai adaugă nişte făină. 
4. Între timp se poneşte focul la cuptor. Aluatul se întinde şi fie se taie cu cuţitul, fie se taie cu diferite forme, sau chiar cu pahar. Biscuiţii astfel rezultaţi se pun în tavă, se ung cu oul bătut în prealabil, iar pe deasupra lor se mai adaugă câteva seminţe de chimen. Se dau la cuptor (foc mediu) pentru aproximativ 15-20 de minute, până se rumenesc. Eu i-am dorit mai crocanţi aşa că am întins aluatul într-o foaie foarte subţire.
5. Se servesc reci, simpli sau cu bere.

Verdict: Crocanţi, foarte buni, datorită caşcavului foarte maturat. 

Sursa de inspiraţie: Reţete ca la mama

Poftă bună!
Laura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips